"Məktəblərdə müəllimlərin iş rejiminə nəzarət mexanizmi olmalıdır" — TƏKLİF
"Mövcud əmək qanunvericiliyinə görə müəllimlər tam ştatla işə götürülür və onların maaşı tam ştat əsasında hesablanır. Sadəcə dərs saatları günün əvvəllərində bitdiyi üçün məktəbdə daha uzun müddət qalmırlar".
Mediaxeberleri.Az xəbər verir ki. bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında "Master of Sciance" Təhsil Mərkəzinin direktoru, təhsil eksperti Rizvan Fikrətoğlu deyib.
O bildirib ki, dünya təcrübəsində isə müəllimlərin zəif nəticə göstərən şagirdlərlə əlavə işləməsi, məktəbdə müəyyən müddət qalaraq fərdi və qrup dəstəyi göstərməsi geniş yayılıb:
"Müəllimlərin iş vaxtının genişləndirilməsi və bunun qarşılığında əlavə ödənişin verilməsi onların maaşının artmasına səbəb ola bilər. Bu halda şagirdlər daha keyfiyyətli hazırlaşa, əlavə məşğələlərə, konsultasiyalara və imtahan hazırlığına cəlb oluna bilərlər.
Qrup işi və fərdi dəstək şagirdlərin nəticələrinin yaxşılaşmasına imkan yaradır. Eyni zamanda müəllimlərin metodik işlərini, jurnal yazma prosesini və məktəbdaxili digər işləri daha sistemli aparmasına şərait yaradır. Müəllimlər məktəbdə daha çox olduqca kollektiv daxilində koordinasiya güclənir və bu da ümumi təhsil prosesinin effektivliyini artırır".
Ekspert deyib ki, qərarın mənfi tərəfləri də ola bilər:
"Əgər əlavə ödəniş nəzərdə tutulmazsa, bu müəllimlər üçün əlavə yük, yorğunluq və stres yaradacaq. Bu, onların pedaqoji fəaliyyətinə də mənfi təsir göstərə bilər. Müəllimlər ailə və şəxsi həyatlarına ayırdıqları vaxtı itirə bilərlər. Bununla belə digər sahələrdə işləyən insanlar da 8 saatlıq iş rejimində çalışırlar və bu baxımdan müəllimlər üçün tamamilə fərqli yanaşma gözləmək də doğru deyil".
Ekspertin sözlərinə görə, əsas məsələ müəllimlərin məktəbdə keçirdikləri əlavə vaxtın səmərəli təmin olunması və nəzarət mexanizminin düzgün qurulmasıdır:
"Əgər bu vaxt boş keçərsə və nəzarət zəif olsa, prosesin effekti azalacaq. Məktəb rəhbərliyi nəzarət mexanizmini gücləndirməli və iş prosesinin səmərəli təşkilinə cavabdeh olmalıdır.
Müəllimlərin iş vaxtının uzadılması yalnız o halda müsbət nəticə verə bilər ki, əlavə ödəniş təmin edilsin, əlavə saatlar real iş üçün istifadə olunsun və müəllimlərin iş yükü balanslaşdırılsın. Sistem düzgün qurularsa, bu addımlar təhsil prosesinə müsbət təsir göstərə bilər".





















