“Dünyanın heç yerində “həkim reklamı” deyilən bir biabırçılıq yoxdur”
Həkimlərin tanıdılması, reklamı ilə televiziyalarla yanaşı, müxtəlif saytlar da məşğul olur. Hətta sosial şəbəkələrdə həkimlərin uğurlu əməliyyatları reklam olunaraq, uğursuz əməliyyatları və ya prosedurları ört-basdır edilir. Bu növ reklamlardan yararlananlarla yanaşı, zərərçəkənlər də az deyil. Bir çox həkimlərin əslində həkim kimi fəaliyyət göstərməsi üçün qeydiyyatının olmadığı və ya əsl peşəsinin tamam başqa olduğu dəfələrlə üzə çıxıb. Mediaxeberleri.Az-ın məlumatına görə mövzu ilə bağlı Pravda.az-a açıqlama verən professor Adil Qeybulla həkimlərin reklam məsələsini daim pislədiyini bildirib: “Dünyanın hansısa yerində belə biabırçılıq yoxdur. Bütün bunlar koorporativ maraqlarla həyata keçirilir. Burada böyük pullar, böyük vəsaitlər dolaşır. Televiziya ekranlarında həkimləri “Ən qabaqcıl”, “Ən öndə gedən”, “Qüsursuz” həkim kimi təqdim etmək heç bir işə yaramaz. Əslində bu peşəkarlığa zidd anlayışdır. Dünyanın heç yerində “həkim reklamı” deyilən bir biabırçılıq yoxdur. Bunun qarşısı alınmır. Alınmırsa, deməli, başqa maraqlar var. Müvafiq strukturlar bunu görməli, qarşısını almalıdırlar, Azərbaycan televiziyasını abırlı formaya gətirməlidirlər. Əksinə bu proses hər keçən gün dərinləşir. Əlbəttə, belə anormal hərəkətlərin də anormal nəticələri olur. İnsanlar da əziyyət çəkir, bu növ reklamlara uymamalıdırlar. Belə reklamlar təmənnalıdır. Niyə insan özünü reklam etsin?” Azərbaycan Tibb Universitetinin Farmakologiya kafedrasının dosenti Aydın Əliyev isə açıqlamasında belə halların cəmiyyətdə meydana çıxmasının başadüşülən olmadığını bildirib: “Xəstənin həkimdən ixtisasını təsdiq edən sənədi soruşmaq hüququ var. Həkim olmayan adamları işə götürmək nə deməkdir? İnsana qarşı bundan böyük cinayət yoxdur. Dərəbəylikdir? Həkim olmayan şəxsi işə götürən müəssisə bağlanmalı, rəhbəri müvafiq dərəcədə cəzalandırılmalıdır. Öz vətənini, dövlətçiliyini istəyən şəxş yalandan kimisə təbliğ etməməlidir. Bu, qanunu pozmaqdır”. Pasiyentlərin peşəkar olmayan həkimləri seçməkdə dolayı yolla olsa da, bu növ reklamların rolu danılmazdır. Bəs yanlış həkim seçimindən zərərçəkən pasiyent belə halda nə etməlidir? Hüquqşünas Səfər Quliyevin sözlərinə görə, “Reklam haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 9.5-ci maddəsinə və “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 13-cü maddəsinin 6-cı bəndinə əsasən haqsız, qeyri-dəqiq və gizli reklam nəticəsində reklam istehlakçısına dəyən zərər məhkəmənin qərarı ilə təqsirkar bilinmiş reklam fəaliyyətinin subyekti (reklamverici, reklam yaradıcısı, reklam istehsalçısı, reklam agenti, rəqəmsal platforma təsirçisi, reklam yayıcısı və reklam istehlakçısı) tərəfindən ödənilir: ““Reklam haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 39-cu maddəsinə əsasən reklamverici təqdim etdiyi məlumatın məzmununa və həqiqiliyinə, reklam istehsalçısı reklamın bu Qanunun tələblərinə uyğun hazırlanmasına, reklam yayıcısı, rəqəmsal platforma təsirçisi reklamın bu Qanunla müəyyən edilmiş yerdə, vaxtda, vasitələr və üsullarla yayımlanmasına görə Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsinə, Azərbaycan Respublikasının Cinayət Məcəlləsinə və Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsinə uyğun olaraq məsuliyyət daşıyırlar”. 























