Mediaxeberleri.az
    
  • Hacıqabul RİH-in 100 minlik tenderi ləğv edildi
    Hacıqabul RİH-in 100 minlik tenderi ləğv edildi
  • 
  • Ağstafanın icra başçısı növbəti səyyar qəbul keçirdi - FOTOLAR
    Ağstafanın icra başçısı növbəti səyyar qəbul keçirdi - FOTOLAR
  • 
  • Qazaxda Beynəlxalq Ailə Gününə həsr olunmuş tədbir keçirilib
    Qazaxda Beynəlxalq Ailə Gününə həsr olunmuş tədbir keçirilib
  • 
  • “QIRMIZISAQQALLAR ŞURASI”... - Ağsaqqallar Şurası rəhbərliyinin İmişlidəki tədbirdən xəbəri olubmu? + VİDEO
    “QIRMIZISAQQALLAR ŞURASI”... - Ağsaqqallar Şurası rəhbərliyinin İmişlidəki tədbirdən xəbəri olubmu? + VİDEO
  • 
  • Tanınmış ilahiyyatçıdan valideynlərə ÇAĞIRIŞ: Oğlan övladlarınızı sünnət etdirməyin!
    Tanınmış ilahiyyatçıdan valideynlərə ÇAĞIRIŞ: Oğlan övladlarınızı sünnət etdirməyin!
  • 
  • Xalq artisti Aygün Səmədzadəyə vəzifə verildi
    Xalq artisti Aygün Səmədzadəyə vəzifə verildi
  • 
  • SADIKOVUN DAHA BİR KORRUPSİYA ƏMƏLİ İFŞA OLDU - Generaldan yeni etiraflar
    SADIKOVUN DAHA BİR KORRUPSİYA ƏMƏLİ İFŞA OLDU - Generaldan yeni etiraflar
  • 
  • Avroviziya-2025-in qalibi bu ölkə öldu
    Avroviziya-2025-in qalibi bu ölkə öldu
  • 
  • Telefonunuzu yatağınızın yanında şarj edirsinizsə, TƏHLÜKƏDƏSİNİZ
    Telefonunuzu yatağınızın yanında şarj edirsinizsə, TƏHLÜKƏDƏSİNİZ
  • 
  • Elşad Mirinin etiraz etdiyi sünnət görün uşaqlara necə FAYDALI İMİŞ - HƏKİMDƏN AÇIQLAMA
    Elşad Mirinin etiraz etdiyi sünnət görün uşaqlara necə FAYDALI İMİŞ - HƏKİMDƏN AÇIQLAMA
  • 
  • Mustafa Kamal Atatürkün doğum günüdür
    Mustafa Kamal Atatürkün doğum günüdür
  • 
  • Ağciyər xərçənginin gizli əlaməti - Barmaq uclarına diqqət yetirin
    Ağciyər xərçənginin gizli əlaməti - Barmaq uclarına diqqət yetirin
  • 
  • İsrail adlı iş adamı Bakını Qəzza zolağına çevirib: Arxasında kim durur?
    İsrail adlı iş adamı Bakını Qəzza zolağına çevirib: Arxasında kim durur?
  • 
  • Şahin Qurban: "Ay Bata -Batdı"
    Şahin Qurban: "Ay Bata -Batdı"
  • 
  • Tacikistanda Azərbaycan Mədəniyyəti Günləri çərçivəsində qala konsert keçirilib
    Tacikistanda Azərbaycan Mədəniyyəti Günləri çərçivəsində qala konsert keçirilib
  • 
  • GENERAL MEHDİYEV - GÖMRÜKDƏN BİZNESƏ... - DGK-nın keçmiş şefi necə “uğurlu biznesmen” oldu? + VİDEO
    GENERAL MEHDİYEV - GÖMRÜKDƏN BİZNESƏ... - DGK-nın keçmiş şefi necə “uğurlu biznesmen” oldu? + VİDEO
  • 
  • Elgünü döyüb öldürüblər: hadisədən bir gün əvvəl... - Anası
    Elgünü döyüb öldürüblər: hadisədən bir gün əvvəl... - Anası
  • 
  • Rüşvət alan 19 vəzifəli şəxsdən xəbər var
    Rüşvət alan 19 vəzifəli şəxsdən xəbər var
  • 
  • Azərbaycanda ilk: Tenderyard.com - Yeni internet platforma-marketpleys istifadəyə verildi
    Azərbaycanda ilk: Tenderyard.com - Yeni internet platforma-marketpleys istifadəyə verildi
  • 
  • “Mənə deyirdilər, özünü elə dartırsan ki...” -Aktyor Rəşad Səfərovla MÜSAHİBƏ
    “Mənə deyirdilər, özünü elə dartırsan ki...” -Aktyor Rəşad Səfərovla MÜSAHİBƏ
  • 
  • Bu il Məhərrəm ayı nə vaxt başlayır? – FOTO
    Bu il Məhərrəm ayı nə vaxt başlayır? – FOTO

Son xəbərlər :
  • Yenə iş olmayacaq - 3 gün
  • Qazaxda "Insan alveri və insan hüquqlarının istismarına mübarizə aparaq " mövzusunda tədbir keçirilldı
  • Yenə iş olmayacaq - 3 gün
  • “Saxta xəbər və dezinformasiyaya qarşı mübarizədə jurnalistikanın gücü” mövzusunda təlim keçirildi
  • DİM imtahan nəticələrini açıqladı
  • XII Ümumrespublika yarışlarının zona birinciliyi keçirildi
  • "Oğlunu həbsdən azad edəcəyik" deyib, 22 minini mənimsədi
  • Elektrik enerjisi ilə də bağlı sabit aylıq tarif tətbiq ediləcək
  • "Azercell"in qiymət artımına RƏSMİ REAKSİYA
  • Qazla əlaqədar yeni sabit aylıq tarif olacaq
  • Bakıda dəhşət: gənc qız küçənin ortasında 61 yaşlı kişini öldürdü
  • Sabah 36 dərəcə isti olacaq
  • "Uşaq pulu" ilə bağlı RƏSMİ AÇIQLAMA
  • TƏBİB göz əməliyyatlarının aparılması məqsədilə tibbi təyinatlı vasitələrin alınmasına 2.1 milyon xərcləyəcək
  • Nazirlikdən deputatların çoxuşaqlı ailə təklifinə münasibət
  • Prezident sərəncam imzaladı
  • Müavinət və təqaüdlər nə vaxt və nə qədər artırılacaq - Video
  • Ali məktəblərə qəbul olanların yarısı ixtisasından narazıdır - Səbəb nədir? - VİDEO
  • Gələn aydan bu ödənişlərdə ƏDV-nin yarısı geri qaytarılacaq
  • “Ləhic bağları”nda faciə - 31 yaşlı Qazax sakini öldü
  • Ana səhifə
  • İqtisadi xəbərlər və təhlil
  • Siyasi analitik yazılar
  • Ölkə
  • Bölgə
  • Mədəniyyət
  • Şou-biznes
  • Dünya
  • Kriminal
  • Din
  • İdman
  • Tarix
  • Müsahibə
  • Hadisə
  • Sosial
  • Problem
  • Gündəm
  • Korrupsiya
  • Foto reportaj
  • Video müsahibə

PİYADALARIN ÖLÜMÜNDƏ KİMDİR GÜNAHKAR: SÜRÜCÜLƏR, PİYADALAR, YOXSA ...? - II hissə

  • Tarix: 17-03-2024, 22:26

(əvvəli burada)

Yaponiyanın Milli Polis Agentliyinin məlumatına görə, 2022-ci ildə bu ölkənin avtomobil yollarında 2610 nəfər həlak olmuşdur. 2023-cü ilin birinci yarısında (yanvar-iyun ayları) ölkə üzrə yol qəzalarında 1182 nəfər ölmüşdür ki, bu da 2022-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 24 nəfər çoxdur. Həmin yol qəzalarında ən çox həlak olan piyadalar (417 nəfər, 35,3 faiz) olmuşdur. Bu, 2013-cü ildən bəri 10 il ərzində ilin birinci yarısında yol qəzalarında ölənlərin sayında ilk artım olmuşdur. İbtidai sinif şagirdləri də daxil olmaqla ölən və ya ağır xəsarət alan uşaqların sayı 14 nəfər artaraq 315 nəfər olmuşdur.

Yaponiyada yol-nəqliyyat hadisələri ilə bağlı ən pis il 16.765 nəfərin öldüyü 1970-ci il olub.

Eurostatın məlumatına görə, 2021-ci ildə Avropa İttifaqına üzv ölkələrdə yol qəzalarında 19.917 nəfər ölüb. 2020-ci ilin statistikasına görə ən az ölüm əhalisi 372.520 nəfər olan İslandiyada 8 ölüm faktı, əhalisi1.365.884 nəfər olan Estoniyadaisə cəmi 50 ölüm faktı qeydə alınmışdır.

Federal Statistika İdarəsinin məlumatına görə Almaniyada 2022-ci ildə yol qəzalarında ölənlərin sayı 2788 nəfər olmuşdur.

2021-ci ildə yol qəzaları nəticəsində 15 yaşa qədər 22.300 uşaq və yeniyetmə xəsarət almışdır. Bu, 2020-ci illə müqayisədə 10 faiz az olmuşdur. Bu göstərici 65 ildir aparılan statistika tarixində ən aşağı göstəricidir. 2021-ci ildə orta hesabla hər 24 dəqiqədə bir uşaq hələ də yol qəzasında yaralanmış və ya ölmüşdür.




Qəzalarin səbəbini müəyyən etmək üçün Almaniyanın müvafiq qurumları bir sıra araşdırmalar aparırlar. Belə ki, statistik rəqəmlərə əsaslanaraq müəyyən edilmişdir ki, bədbəxt hadisələrin əksəriyyəti təhsil müəssisəsinə gedən və ya oradan qayıdan zaman baş verir.

Bazar ertəsindən cümə günü səhər saat 7-dən 8-ə qədər 6-15 yaş arası uşaqlar qəzalara daha çox məruz qalırlar. Bu, uşaqların məktəbə getdiyi adi vaxtdır. Bu müddət ərzində yol-nəqliyyat hadisələrində iştirak edən eyni yaşda olan 17.500 uşağın 12 faizi 2020-ci ildə xəsarət alıb və ya həlak olub.Yol-nəqliyyat hadisələrinin 21 faizi piyadaların iştirakı ilə baş vermişdir.




Yaşı 6-9 arasında olan uşaqların 37 faizi avtomobil qəzasına düşmüşdür və qəzaya düşən hər dörd uşaqdan biri (28%) piyada olmuşdur. 10-14 yaş arasında olan uşaqların 22 faizi yol-nəqliyyat qəzasına düşmüşdür, bu qəzaların 16 faizi piyadaların payına düşür.

Statistik məlumatlar tam əminliklə onu deməyə əsas verir ki, yol qəzalarında yüksək ölüm halları bir qayda olaraq yoxsul ölkələrdə müşahidə olunur. Aşağı gəlirli ölkələrdə dünya maşınlarının bir faizi cəmləşib. Halbuki burada ölənlərin sayı ümumi ölənlərin sayının 13 faizinitəşkil edir.Yüksək gəlirli ölkələrdə isə maşınların sayı 40 faizdir, lakin qəzada ölənlərin sayı 7 faiz civarındadır. Mütəxəssislər tərəfindən buna səbəb infrastrukturun inkişaf etməməsi, yolların keyfiyyətsiz olması və yol qəzalarında xəsarət alan insanlara göstərilən tibbi xidmətin keyfiyyətsiz olması halları göstərilir.

Hər il iyunun 1-də dünyanın 30-dan çox ölkəsində Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü qeyd olunur. Onun keçirilməsi haqqında qərar 1925-ci ildə Cenevrədə uşaqların rifahına həsr olunmuş Ümumdünya Konfransında qəbul edilmişdir.




Təəssüf ki, uşaqlar ən həssas yol iştirakçılarıdırlar. Onlar böyüklərdən təkcə fiziki quruluşlarına görə deyil, həm də inkişaf səviyyəsinə görə fərqlənirlər.

Müşahidələr onu deməyə əsas verir ki, ən çox da 10 yaşından kiçik olan piyada uşaqlar, yaşlı piyadalardan fərqli olaraq virtual aləmdə yaşayırlar. Onların yol hərəkəti qaydaları barədə anlayışları tam inkişaf etməmişdir və demək olar ki, yox dərəcəsindədir. Əlavə olaraq onlar diqqətsiz olurlar, təhlükəni dərk etmirlər, fikirləri yayınmış, nəqliyyat vasitələri haqqında bilikləri isə məhdud olur, bəzən qəsdən və ya ehtiyatsızlıqdan yolu yaxınlaşan nəqliyyat vasitəsinin qarşısından keçirlər və ya yolun hərəkət hissəsinə qaçırlar. Odur ki, ilk növbədə, yolda təhlükəsiz davranış vərdişlərinin aşılanmasının ən effektiv üsullarının işlənib hazırlanmasına diqqət yetirilməlidir.

Məsələ ondadır ki, bu bacarıqlar uşaq bağçasından ali təhsil müəssisəsinə qədər davamlı olaraq öyrədilməlidir. Maraqlı xarici təcrübə var. Məsələn, Almaniyada uşaqlara bağçanı tərk etməzdən əvvəl velosiped sürmək üçün vəsiqə verilir. Aydındır ki, bu vəsiqə heç bir hüquqi qüvvəyə malik deyil, daha doğrusu simvolik xarakter daşıyır. Ancaq uşaq velosipeddə yol iştirakçısı kimi yeni statusundan xəbərdar olur. O, bununla fəxr edir və nəticədə üzərinə düşən yeni vəzifələri daha məsuliyyətlə qəbul edir.

Böyük Britaniya məlumatlarına görə yol qəzalarının 15 faizi ibtidai məktəb şagirdlərinin, təxminən 25 faizi isə 12-15 yaşlı yeniyetmələrin iştirakı ilə məktəbə gedərkən baş verir. Yüksək risk dövrü ibtidai məktəbdən orta məktəbə keçid dövrüdür.

Bu problem aşağıdakı üsullarla həll olunur:

Məktəbin daxili siyasəti (qaydaları) məktəb və tipik uşaq marşrutları ətrafında real yol-nəqliyyat mühitini nəzərə alaraq uşaqların maarifləndirilməsi üçün müvafiq təlimatların hazırlanmasını əhatə edir. Bu təlimatlara uşaqlarla səfərlər təşkil edən və ya müəllimlərin hərəkətlərinə dair dərsdən əvvəl uşaqlarla görüşmək və ya dərsdən sonra onları buraxmaq kimi tələblər də daxildir.

Böyük Britaniyada Nəqliyyat, Təhsil və Səhiyyə Departamentləri məktəbə marşrutların şüurlu seçimi üzrə birgə İşçi Qrupu yaratmışlar. Bu işçi qrup məktəbə fərdi marşrutların və ictimai nəqliyyatdan istifadənin təhlükəsiz model nümunələrinin yaradılması, həmçinin ən yaxşı təcrübələrin öyrənilməsi üzrə araşdırma apararaq metodiki materiallar hazırlamışdır. Tövsiyə və tapşırıqların böyük əksəriyyəti təhlükəsiz və stabil marşrutların yaradılmasına yönəlmişdir.

Yeni Zelandiyada məktəblərdə yol təhlükəsizliyi təlimi intensiv formatda keçirilir – bunun üçün tədris ili ərzində 2-4 həftəlik bir müddət ayrılır, bu müddət ərzində yol polisi təlimçilərinin iştirakı ilə təcrübə yönümlü dərslər keçirilir.



Avstraliyanın əksər məktəblərində cəlb olunmuş mütəxəssislərin dəstəyi ilə məsələn, “Məktəblərdə polis” proqramı üzrə tematik dərslər keçirilir.

Sınaq kimi Hollandiyada 8 illik yol təhlükəsizliyi təliminə əsaslanan Milli Yol Təhlükəsizliyi Testi tətbiq olunur. O, məcburi deyil, lakin məktəbin istəyi olarsa, könüllü olaraq belə təşəbbüs daha çox 7500 məktəbdə 200.000 nəfəri əhatə edir

1950-60-cı illərdə Avropada. piyada vərdişlərini aşılamaq və velosiped sürmə bacarıqlarını uşaqlara öyrətmək üçün çoxlu təlim-tədris meydançaları tikilmişdir. 1970-80-ci illərdə bu cür infrastrukturun effektivliyi ilə bağlı bir sıra tədqiqatlar aparılmışdır ki, bu da onun etibarlı şəkildə real yol hərəkəti mühitini stimullaşdıra və buna görə də uşaqların davranışlarına təsir edə bilməyəcəyini göstərmişdir.




Bununla belə, bu cür infrastruktur hərtərəfli təlim proqramının bir hissəsi kimi faydalı ola bilər. Nyu Yorkda və ABŞ-ın 5 digər şəhərində müxtəlif növ kəsişmələr, yol nişanları və yol nişanları ilə tam təchiz olunmuş “Təhlükəsizlik Şəhəri” meydançaları mövcuddur. Bir çox hallarda həmin meydançalar 9 yaşlı uşaqlar tərəfindən ziyarət edilir. Bu yaxınlarda onlara əlilliyi olan uşaqlar üçün uyğunlaşdırılmış “Giriş şəhəri” modulu da əlavə edilmişdir.

Hollandiyada “nəqliyyat uşaq bağçaları” mövcuddur. Burada uşaqlar sürücü də daxil olmaqla, müxtəlif yol hərəkəti iştirakçılarının rollarını öz üzərində sınaya bilər, bununla da uşaqlarda həmin iştirakçıların, eləcə də sükan arxasında olan sürücülərin mövqeyini daha yaxşı başa düşmək, onların duyğularını hiss etmək və anlamaq bacarığı inkişaf edir.

Biz böyüklər üçün ən faciəlisi uşaqların yolda ölməsi və ya yaralanmasıdır. Yaşlı piyadalar da xüsusi diqqətə layiqdirlər: onların bir çoxu ümumiyyətlə yol nişanlarına baxmırlar və yolun hərəkət hissəsini istədikləri yerdə keçirlər. Onlar zəif reaksiya, eləcə də yol vəziyyətinin düzgün qiymətləndirilməməsi ilə xarakterizə olunurlar. Bəzən onlar sadəcə olaraq ən yaxın dayanacağa qədər ən qısa yola üstünlük verirlər, yaxınlıqda piyada keçidi olmasına baxmayaraq sürətlə hərəkət edən avtomobillərin arasında manevr edirlər.

Uşaqların iştirakı ilə baş verən qəzaların demək olar ki, yarısı piyada keçidlərində baş verir. Təbii ki, bu cür qəzaların nəticələrinin ciddiliyi belə kəsişmə olmayan yol hissələrində baş verən qəzaların nəticələri ilə müqayisə olunmazdır. Yaxşı olardı ki, piyadaların keçdiyi ərazilərdə nəqliyyat vasitələri üçün icazə verilən sürət həddi azaldılsın, ona riayət olunmasına nəzarət edən kameralar quraşdırılsın. Belə olan halda sürücülərin sözügedən ərazilərdə sürəti artırma ehtimalı xeyli azalır. Ancaq bütün piyada keçidləri onlarla təchiz olunmur, buna görə də “zebra” keçidində belə diqqətli olmaq lazımdır.




“Zebra” keçidləri ilə bağlı müəyyən məlumatları oxucuların diqqətinə çatdırmaq onlar üçün dəmaraqlı olardı.

Təəccüblüdür ki, piyada keçidlərinin tarixi təxminən 2,5 min il əvvəl - Qədim Romada başlamışdır. Qədim dünyanın şəhərləri öz əzəməti və inkişaf səviyyəsi ilə heyran edirdi. Daş evlər və səkilər, hamamlar və ictimai iaşə müəssisələri, su təchizatı və ictimai yerlər - arxeoloji qazıntılar və tədqiqatlar hələ də qədim dövr şəhərlərinin ən yüksək inkişafı ilə bağlı sürprizlər gətirir. Məhz Qədim Roma dövlətinin şəhərlərində ilk dəfə küçəni keçmək üçün səki boyunca quraşdırılmış xüsusi uzun daşlardan istifadə etmək ideyasını ortaya atmışdılar.



Məsələ orasındadır ki, küçələr çirkab sular, kanalizasiya və peyinlə dolu olduğundan yolu çirkləndirmədən, ayaqları islatmadan keçmək problemli məsələ idi. Xüsusi daşlar təkcə keçid üçün yeri göstərmirdi, eyni zamanda səki səviyyəsindən bir qədər yuxarı qaldırıldığından həmin daşlar həmişə təmiz və quru qalırdı.

Maraqlıdır ki, bu piyada daşlarının ölçüsü və forması da təsadüfi deyil, elə dəqiqliyi ilə hesablanmışdır ki, arabanın təkərləri daşların arasındakı boşluqlardan sərbəst keçə bilsin. Piyada keçidləri bu formada bu günkü günümüzə qədər gəlib çatmışdır. Məsələn, eramızın 79-cu ilində Vezuvi püskürməsi nəticəsində dağılmış Pompey şəhərində minlərlə turist bu qədim daşları görə bilir.

Piyada keçidlərinin işarələnməsi zərurəti 19-cu əsrin sonu və 20-ci əsrin əvvəllərində avtomobil sənayesinin inkişafı ilə yenidən gündəmə gəldi. Şəhərlərdə görünən avtomobillər tez-tez qəzaların günahkarına çevrilirdi, buna görə də Avropada küçələri keçmək üçün bir növ yer təyin etməyə cəhd edildi. Bununla belə, o qədər də populyarlıq qazana bilmədilər.

Yalnız müharibədən sonrakı dövrdə - 1946-cı ildə - Böyük Britaniyada heyvanın rənglərinə bənzəyən, paralel ağ və qara zolaqlar şəklində işarələr “zebra” tətbiq etmək ideyası ortaya çıxdı. Bu cür işarələrin tərtibatçılarının Qədim Roma keçidlərinin görünüşündən ilhamlanıb-ilhamlanmamasını deyə bilmərik, lakin fikrimizcə, oxşarlıqlar göz qabağındadır.



Bundan əlavə, məlum oldu ki, eni təxminən 0,6 m olan təzadlı zolaqlar piyadalar üçün yolun bir hissəsini vurğulamaq və onu uzaqdan görmək üçün ən təsirli üsuldur. Bu, “zebra”nın bütün dünyaya yayılmasına təkan verdi.

Bir neçə il ərzində “zebra” işarələri Böyük Britaniyadan əvvəl Avropaya, sonra isə bütün dünya ölkələrinə, o cümlədən SSRİ-yə yayıldı.

(ardı var)

Eldar Əsgərov (Şəkibəyov),

hüquqşünas, Dövlət qulluğunun baş müşaviri



Oxunub: 744
Xəbəri paylaş
  • Facebook
  • Twitter
  • Whatsapp
  • Telegram
Paylaş:

  • Reklam

  • Xəbər lenti

    Dünən, 21:46 | Yenə iş olmayacaq - 3 gün
    Dünən, 21:10 | Qazaxda "Insan alveri və insan hüquqlarının istismarına mübarizə aparaq " mövzusunda tədbir keçirilldı
    Dünən, 19:10 | Yenə iş olmayacaq - 3 gün
    Dünən, 19:06 | “Saxta xəbər və dezinformasiyaya qarşı mübarizədə jurnalistikanın gücü” mövzusunda təlim keçirildi
    Dünən, 18:37 | DİM imtahan nəticələrini açıqladı
    Dünən, 18:15 | XII Ümumrespublika yarışlarının zona birinciliyi keçirildi
    Dünən, 18:13 | "Oğlunu həbsdən azad edəcəyik" deyib, 22 minini mənimsədi
    Dünən, 15:34 | Elektrik enerjisi ilə də bağlı sabit aylıq tarif tətbiq ediləcək
    Dünən, 15:21 | "Azercell"in qiymət artımına RƏSMİ REAKSİYA
    Dünən, 15:17 | Qazla əlaqədar yeni sabit aylıq tarif olacaq
    Dünən, 14:23 | Bakıda dəhşət: gənc qız küçənin ortasında 61 yaşlı kişini öldürdü
    Dünən, 14:22 | Sabah 36 dərəcə isti olacaq
    Dünən, 14:20 | "Uşaq pulu" ilə bağlı RƏSMİ AÇIQLAMA
    Dünən, 13:27 | TƏBİB göz əməliyyatlarının aparılması məqsədilə tibbi təyinatlı vasitələrin alınmasına 2.1 milyon xərcləyəcək
    Dünən, 13:25 | Nazirlikdən deputatların çoxuşaqlı ailə təklifinə münasibət
    Dünən, 13:23 | Prezident sərəncam imzaladı
    Dünən, 10:56 | Müavinət və təqaüdlər nə vaxt və nə qədər artırılacaq - Video
    Dünən, 09:34 | Ali məktəblərə qəbul olanların yarısı ixtisasından narazıdır - Səbəb nədir? - VİDEO
    Dünən, 09:33 | Gələn aydan bu ödənişlərdə ƏDV-nin yarısı geri qaytarılacaq
    Dünən, 09:32 | “Ləhic bağları”nda faciə - 31 yaşlı Qazax sakini öldü
    Dünən, 09:29 | Neft bahalaşdı
    Dünən, 07:52 | İsti havalarda bu məhsulları yemək təhlükəlidir
    Dünən, 07:51 | Sənədsiz evi olanların nəzərinə! - Video
    9-06-2025, 22:43 | Erməni gömrüyü Azərbaycanla sərhədlərin açılmasına hazırdır
    9-06-2025, 22:27 | Ağstafada ailə FACİƏSİ: Müəmmalı "8" rəqəmi
    9-06-2025, 21:33 | Rəşad Məcid: “Mətbuat Şurasının hansısa jurnalistin yaradıcılıq azadlığını məhdudlaşdırmaq kimi səlahiyyəti yoxdur”
    9-06-2025, 21:31 | Ekspertlər təhsil sistemindəki boşluqları tənqid etdilər: "O kadrlara baxanda utandım"
    9-06-2025, 15:33 | Akademik Abel Məhərrəmovun heyrətləndirən sərvəti, şok maaşı
    9-06-2025, 15:30 | Bu rayonda yas verilməsi ləğv edildi
    9-06-2025, 15:27 | "Əməliyyatdan 4 gün sonra burnum qaraldı, 5 ay işə çıxa bilmədim" - Daha bir "estetika" dəhşəti - FOTO
    9-06-2025, 15:16 | UNİVERSİTETLƏRDƏ ƏN AŞAĞI KEÇİD BALI HANSI İXTİSASLARDADIR? - VİDEO
    9-06-2025, 15:14 | Hərbi zavod vuruldu, hava limanları bağlandı – Ukrayna Rusiyanın hərbi sənayesinə zərbələr endirir
    9-06-2025, 14:28 | Geomaqnit qasırğası gözlənilir
    9-06-2025, 14:25 | Azərbaycan boksçuları Gürcüstanda 7 medal qazandılar
    9-06-2025, 11:38 | Paşinyan sirri açdı və yeni müharibəyə çağırdı
    9-06-2025, 11:14 | Qaxda baş verən dəhşətli qəzanın - Anbaan videosu
    9-06-2025, 10:23 | Dünya çempionatının seçmə mərhələsi: Bu gün daha altı görüş keçiriləcək
    9-06-2025, 10:11 | Naxçıvanda eyni dönərxanada son 20 gündə ikinci KÜTLƏVİ ZƏHƏRLƏNMƏ
    9-06-2025, 10:08 | Azərbaycana gətirilən "Barilla" makaronları yararsızdır? - RƏSMİ CAVAB
    8-06-2025, 23:05 | Ağstafada qardaş qardaşın qanını tökdü
    8-06-2025, 22:36 | Əliyar Ağayev DÇ-2026-nın seçmə mərhələsinin oyununa təyinat alıb
    8-06-2025, 22:26 | RUS AVİASİYASI BELƏ MƏHV EDİLİB - Yeni görüntülər yayımlandı + VİDEO
    8-06-2025, 18:11 | Ağstafada ailə FACİƏSİ: Bir il ərzində ikinci azyaşlı övladları ÖLDÜ
    7-06-2025, 12:28 | Azərbaycanda ilan dəhşəti: Bakıdan Bərdəyə qədər əl çəkmədi - VİDEO
    7-06-2025, 12:21 | Sıraya düzülüb, müəllimənin barmağına üzük taxdılar - Tovuzda çəkilən görüntülər araşdırılır - VİDEO
    7-06-2025, 12:15 | VƏZİFƏDƏ OLARKƏN ÖLƏN MƏMURLAR - Virus, dəm qazı, qəza... + FOTOLAR
    7-06-2025, 11:36 | Müsəlmanları təhqir etmiş erməni bloqer həbs edildi
    6-06-2025, 23:04 | Qazaxda şair Rayət Əlinin 65 illik yubileyi qeyd olunub - FOTO
    6-06-2025, 22:18 | Xətai rayonunda "Musiqili Bakı" festivalı çərçivəsində konsert proqramı təşkil olunub FOTOLAR
    6-06-2025, 16:06 | Xətai rayonunda "Musiqili Bakı" festivalı çərçivəsində konsert proqramı təşkil olunub FOTOLAR
    Davamı
Ana səhifə Haqqımızda Bizimlə əlaqə
  • Copyright © 2014 Mediaxeberleri.az
    Təsisçi və baş redaktor: Ələddin Kəsəmənli
    Ünvan: Ağstafa rayonu, Qıraq Kəsəmən kəndi
    Bizimlə Əlaqə: +994 55 629 38 32, +994 50 247 08 99
    E-mail: mediaxeberleri.az@gmail.com
  • Created Web Media
    Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq
    keçidin qoyulması, saytımıza istinad mütləqdir.