Mediaxeberleri.az
    
  • Vidadi Babanlı doğulduğu Qazax rayonunda dəfn edildi
    Vidadi Babanlı doğulduğu Qazax rayonunda dəfn edildi
  • 
  • Azərbaycan dövlət başçısı “The Goldman Sachs Group Inc.”in qlobal məsələlər üzrə prezidentini qəbul etdi - YENİLƏNDİ
    Azərbaycan dövlət başçısı “The Goldman Sachs Group Inc.”in qlobal məsələlər üzrə prezidentini qəbul etdi - YENİLƏNDİ
  • 
  • Ağstafada icra başçısının avqust ayı üzrə vətəndaşlarla keçirilən növbəti səyyar görüşü rayonun Qıraq Kəsəmən kəndində olub
    Ağstafada icra başçısının avqust ayı üzrə vətəndaşlarla keçirilən növbəti səyyar görüşü rayonun Qıraq Kəsəmən kəndində olub
  • 
  • “Mən şəxsən Rəqsanə və əri ilə görüşüb pulları vermişəm” - VİDEO
    “Mən şəxsən Rəqsanə və əri ilə görüşüb pulları vermişəm” - VİDEO
  • 
  • “Məktəbə müəllim təyin etdirəcəm” deyərək 9 minlik dələduzluq etdi - HÖKM
    “Məktəbə müəllim təyin etdirəcəm” deyərək 9 minlik dələduzluq etdi - HÖKM
  • 
  • “EU Reporter”: İlham Əliyev - Cənubi Qafqazda sülhün memarı
    “EU Reporter”: İlham Əliyev - Cənubi Qafqazda sülhün memarı
  • 
  • Direktor təyin edilmək istədi, 20 min manat ZİYANA DÜŞDÜ
    Direktor təyin edilmək istədi, 20 min manat ZİYANA DÜŞDÜ
  • 
  • Neftçala və Tovuzda yaşıllıqlara 28 min manatlıq ziyan vuruldu
    Neftçala və Tovuzda yaşıllıqlara 28 min manatlıq ziyan vuruldu
  • 
  • Ağstafa rayonunda səyyar qəbullar davam etdirilir
    Ağstafa rayonunda səyyar qəbullar davam etdirilir
  • 
  • Azərbaycanda Xalq artisti 2 dəfə insult keçirdi, qolu sındı - FOTO
    Azərbaycanda Xalq artisti 2 dəfə insult keçirdi, qolu sındı - FOTO
  • 
  • "Muğam" müsabiqəsində qalmaqal - Diplomu qəbul etmədi
    "Muğam" müsabiqəsində qalmaqal - Diplomu qəbul etmədi
  • 
  • “BİZİM HÖKUMƏT YALNIZ “ZƏNGLƏR” OLANDA HƏRƏKƏTƏ GƏLİR” – “Gömrük Komitəsi, AQTA kimi qurumlar ləğv olunmalıdır”
    “BİZİM HÖKUMƏT YALNIZ “ZƏNGLƏR” OLANDA HƏRƏKƏTƏ GƏLİR” – “Gömrük Komitəsi, AQTA kimi qurumlar ləğv olunmalıdır”
  • 
  • Göyüzü kimi sirli... - Məti OSMANOĞLU
    Göyüzü kimi sirli... - Məti OSMANOĞLU
  • 
  • PREZİDENTDƏN MOSKVAYA SƏRT MESAJ - "Bizə qarşı təcavüz əlamətlərinə dözməyəcəyik"
    PREZİDENTDƏN MOSKVAYA SƏRT MESAJ - "Bizə qarşı təcavüz əlamətlərinə dözməyəcəyik"
  • 
  • “RUSİYADA AZƏRBAYCANLILARA QARŞI SƏBƏBSİZ HÜCUMLAR BAŞLADI... BU, NƏ MÜNASİBƏTDİR?” – Prezdentin SENSASİYALI MÜSAHİBƏSİ + VİDEO
    “RUSİYADA AZƏRBAYCANLILARA QARŞI SƏBƏBSİZ HÜCUMLAR BAŞLADI... BU, NƏ MÜNASİBƏTDİR?” – Prezdentin SENSASİYALI MÜSAHİBƏSİ + VİDEO
  • 
  • Cənab prezident də çoxdandır bunu gözləyirdi - Qurban Qurbanov
    Cənab prezident də çoxdandır bunu gözləyirdi - Qurban Qurbanov
  • 
  • 87 yaşlı türkiyəli qadın cəmi altı aya Quran tilavətini mənimsəyib
    87 yaşlı türkiyəli qadın cəmi altı aya Quran tilavətini mənimsəyib
  • 
  • Azərbaycana qarşı təcavüzkar müharibənin Ermənistan tərəfindən aparıldığı bir daha təsdiqlənib - MƏHKƏMƏ
    Azərbaycana qarşı təcavüzkar müharibənin Ermənistan tərəfindən aparıldığı bir daha təsdiqlənib - MƏHKƏMƏ
  • 
  • Keçmiş bələdiyyə sədri örüş sahələrini satıb
    Keçmiş bələdiyyə sədri örüş sahələrini satıb
  • 
  • 40 nəfərin 35 min manatını mənimsədi - Foto
    40 nəfərin 35 min manatını mənimsədi - Foto
  • 
  • Rüşvət alan rəis azadlığa buraxıldı
    Rüşvət alan rəis azadlığa buraxıldı

Son xəbərlər :
  • Vətəndaşlar istədiyi vaxtda pensiyaya çıxa biləcəklər?
  • Müharibədən sonra Rusiyanı gözləyən fəlakət – Minlərlə əli silahlı qatil geri qayıdacaq...
  • İstanbulda 70 kilo qızılla saxlanılan hərbi attaşenin keçmiş baş köməkçisi ilə bağlı YENİ XƏBƏR
  • Ordubad yolunda ağır qəza - FHN müdaxilə etdi
  • Hacı Muradın nəşi nə vaxt Azərbaycana gətiriləcək?
  • Azərbaycan millisinin baş məşqçi postuna şok namizəd
  • Qafqazda artıq sülh dövrü başlayıb - Prezident
  • Bakıda və rayonlarda leysan yağacaq - XƏBƏRDARLIQ
  • AƏSMA-da Bilik Günü ilə bağlı tədbir keçirildi - FOTOLAR
  • Maşın mağazaya çırpıldı: xəsarət alanlar var
  • Millinin baş məşqçi postuna ŞOK NAMİZƏD
  • İcra başçısının sabiq müavini dələduzluqda ittiham olunur
  • Tanınmış iş adamı həbs edildi
  • Ukrayna Silahlı Qüvvələri Donetsk vilayətində yaşayış məntəqəsini və ətraf əraziləri azad ediblər
  • Məleykə Əsədovanın efirdə göz yaşları "sel" oldu
  • Sarayda keçilməz məktəb yolu: "Hərəkət mümkün deyil"
  • Ümumtəhsil müəssisələrində "Bilik Günü" tədbirləri keçirilib - FOTOLAR
  • Paşinyan hər şeyi etiraf etdi: Azərbaycanın ərazi bütövlüyünü ona görə tanıdım ki...
  • Maaşlarla bağlı mühüm xəbər
  • Ağstafada Bilik Günü qeyd olunub
  • Ana səhifə
  • İqtisadi xəbərlər və təhlil
  • Siyasi analitik yazılar
  • Ölkə
  • Bölgə
  • Mədəniyyət
  • Şou-biznes
  • Dünya
  • Kriminal
  • Din
  • İdman
  • Tarix
  • Müsahibə
  • Hadisə
  • Sosial
  • Problem
  • Gündəm
  • Korrupsiya
  • Foto reportaj
  • Video müsahibə

Böyük güclərin ticarət yolları uğrunda savaşı qızışır - Azərbaycanın mövqeyi...

  • Tarix: 9-05-2024, 14:25

Bir neçə beynəlxalq ticarət dəhlizinin kəsişməsində yerləşən Azərbaycan bu mövqeyindən maksimum bəhrələnməyə can atır. Rəsmi Bakı həm Şimal-Cənub, həm də Şərq-Qərb nəqliyyat dəhlizləri çərçivəsində fəaliyyətlərini genişləndirməklə, öz ərazisindən yükdaşımaların mümkün qədər çox hissəsinin reallaşmasına çalışır. Azərbaycanın bu çalışmaları beynəlxalq güclər arasında mühüm ticarət yollarına nəzarət uğrunda mübarizənin son dərəcə kəskinləşdiyi bir dövrə təsadüf edir.

Politoloq, Atlas Araşdırmalar Mərkəzinin rəhbərin Elxan Şahinoğlunun sözlərinə görə, Yaxın Şərq regionunda baş verən son hadisələr məhz ticarət yolları uğrunda mübarizənin nəticəsidir: “Böyük dövlətlər arasında nəqliyyat dəhlizlərinə nəzarət uğrunda mübarizə güclənib. Hindistan qlobal təchizat zəncirinə hakim olmaq məqsədi ötən ilin sentyabrında Yeni Dehlidə keçirilən G20 sammiti çərçivəsində Yaxın Şərq-Avropa Dəhlizi (IMEC) işə saldı. 2023-cü ilin sentyabrın 9-10 tarixlərində Hindistanda "Bir dünya, bir ailə və bir gələcək" başlığı altında G-20 Dövlət Başçılarının 18-ci Sammiti keçirilmişdi. Yığıncaq çərçivəsində Qlobal İnfrastruktur və İnvestisiya Tərəfdaşlığı və Hindistan-Yaxın Şərq-Avropa İqtisadi Dəhlizi sessiyası da baş tutmuşdu. Hindistanın baş naziri Narendra Modi bu sessiyada Hindistan-Yaxın Şərq-Avropa İqtisadi Dəhlizini elan etmişdi. İqtisadi dəhlizlə bağlı Hindistan, Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri (BƏƏ), Səudiyyə Ərəbistanı, Avropa İttifaqı, Fransa, İtaliya, Almaniya və ABŞ anlaşma memorandumu imzalamışdı.

Tarix boyu “Parçala və hökmranlıq et” siyasətini rəhbər tutanlar indi Cənubi Qafqazda “sülh”dən dəm vururlar » Ekologiya.az - Təbiət bizə bilik yox , biliyin toxumların verir

Hindistan-Yaxın Şərq-Avropa İqtisadi Dəhlizini iki ayrı koridordan ibarət olacaq. Hindistanı Qərbi Asiya və Yaxın Şərqi birləşdirəcək Şərq dəhlizi və Qərbi Asiya və Yaxın Şərqi Avropanı birləşdirəcək Şimal dəhlizindən ibarətdir. Təklif olunan dəhliz layihəsi Hindistandan BƏƏ-yə qədər uzanacaq, daha sonra Səudiyyə Ərəbistanı, İordaniya və İsraildən keçərək Avropaya uzanacaq. Layihə Hindistandan yüklənən malların İsrail və Yunanıstan limanları vasitəsilə Avropaya daha sürətli göndərilməsini nəzərdə tutur.

Ağ Ev sahibi Co Baydenin “böyük bir iş” kimi qiymətləndirdiyi IMEC, ABŞ-ın Hind-Sakit okean və Yaxın Şərq strategiyasının əsas sütunlarından biridir. “Politico” nəşrinin hesabatına görə, Qərb ümid edir ki, ABŞ-ın Çinin “Bir kəmər, bir yol” təşəbbüsünə (BRI) alternativi kimi təsvir edilən bu iqtisadi dəhliz Pekinin artan geosiyasi müdaxiləsini məhdudlaşdıra bilər. Dehli mart ayında Hindistan və Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri (BƏƏ) arasında təklif olunan gəmi-dəmir tranzit şəbəkəsinin, IMEC-in gücləndirilməsi və istismarı üçün əməkdaşlıq haqqında Hökumətlərarası Çərçivə Sazişini (IGFA) təsdiqləyib".

Politoloq bildirir ki, Səudiyyə Ərəbistanı artıq layihəyə 20 milyard dollar (18,4 milyard avro) sərmayə qoymağı öhdəsinə götürüb ki, bunun da böyük hissəsi dəmir yolu şəbəkəsinə aiddir: “Təklif olunan iqtisadi dəhliz, Hindistan mallarını dəmir yolu və dəniz şəbəkələri vasitəsilə Yaxın Şərq üzərindən Avropaya daşımaq məqsədi ilə hazırlanıb və layihənin əsas hissələrindən birinin dəmir yolu olacağı gözlənilir. Bu əlaqə BƏƏ və Səudiyyə Ərəbistanını İordaniya vasitəsilə İsraillə birləşdirəcək. Bir qrup analitikin fikrincə, layihə uğurlu olarsa, IMEC Avropanın iqtisadi dayanıqlığını gücləndirə və ticarətin diversifikasiyası seçimlərini artıra bilər.

Çinin “Bir kəmər, bir yol” layihəsi təxminən 150 ölkəni, dünya əhalisinin 60 faizini əhatə edir. ABŞ-ın dəstəklədiyi alternativ layihə özünü təsdiq etdirməlidir. Yaxın Şərqdəki gərginlik və İranın dəstəklədiyi husi üsyançılarının Qırmızı dənizdəki gəmilərə hücumları IMEC layihəsinin reallaşmasına əngəldir".

Asiyadan Avropaya yükdaşımalarda aparıcı rolunu itirən Rusiya da mübarizənin ön planındadır: bütün mümkün vasitələrlə həm özünün Hindistan və digər Asiya ölkələri ilə ticarətinin təhlükəsizliyini təmin etməyə, həm də Hindistandan Avropaya IMEC-dən daha sərfəli dəhliz formalaşdırmaqla ABŞ-ın layihəsini səmərəsiz hala gətirməyə çalışır. Uzun illər Moskvanın soyuq yanaşdığı Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi layihəsinin icrası istiqamətində mühüm addımlar atılır. Aprel ayında Prezident İlham Əliyev Moskvaya səfəri zamanı Rusiya prezidenti Vladimir Putin bildirib ki, bu nəqliyyat dəhlizi Şimal dənizi marşrutunu Fars körfəzi ilə birləşdirəcək və Rusiyanın Hindistana çıxışını təmin edəcək. O, böyük şirkətləri dəhlizin inkişafına vəsait qoymağa çağıraraq, yatırılan vəsaitlərin özünü artıqlaması ilə doğruldacağını deyib.

Qeyd edək ki, Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi uzunluğu 7,2 min kilometr olan multimodal marşrutdur. Hesab olunur ki, Sankt-Peterburqu İran və Hindistan limanları ilə birləşdirəcək və beləliklə, Süveyş kanalı vasitəsilə Avropanı digər ölkələrlə birləşdirən dəniz yoluna alternativ olacaq. Son nöqtə İranın Fars körfəzi sahilindəki Bəndər-Abbas limanıdır, buradan yüklər dəniz yolu ilə Hindistana və əksinə çatdırıla bilər. Dəhlizin 3 qolu var: qərb qolu Azərbaycan, şərq qolu Qazaxıstan və Türkmənistan, mərkəz qolu Xəzər dənizi vasitəsilə İran və Rusiyanı birləşdirir.

Rusiyanın nəqliyyat naziri Vitali Savelyevin dediyinə görə, gələcəkdə Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi üzrə yük axını tələbatdan asılı olaraq ildə 60-100 milyon tona qədər ola bilər. Lakin bu həddə çatmaq üçün dəhlizin inkişafına irihəcmli sərmayələr yatırılmalıdır. “N.Trans Lab” beynəlxalq agentliyinin ekspertlərinə görə, Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin genişləndirilməsi üzrə mövcud layihələr infrastruktur məhdudiyyətlərini aradan qaldırmaq üçün yetərli deyil. Belə ki, dəhlizin hər iki quru marşrutu üzrə yükdaşımaların artırılmasına İran, Qazaxıstan, Türkmənistanda dəmir yollarının, eləcə də Rusiya və Qazaxıstanın avtomobil yollarının aşağı ötürmə qabiliyyəti mane olur. Dəniz marşrutu hər iki ölkədə limanların ötürücülük imkanlarının məhdudluğu, İranda onlara dəmir yolu yanaşmalarının olmaması və Xəzər donanmasının bərbad vəziyyətdə olması səbəbindən çətinləşir.

Bu şəraitdə ekspertlər diqqətin Qərb marşrutuna yönəldilməsini təklif edirlər. Belə ki, 2022 və 2023-cü illərdə Şimal-Cənub dəhlizi üzrə yükdaşımaların ümumi həcmi müvafiq olaraq 14,6 milyon və 17,6 milyon ton təşkil edib. Bunun 70 faizi qərb qolu ilə daşınıb.

“N.Trans Lab” ekspertləri qərb dəhlizinin inkişafı planlarına düzəlişlər etməyi təklif edirlər. Onların fikrincə, 7,7 milyard dollarlıq investisiyalar onun 80-100 milyon ton yükgötürmə qabiliyyətinə nail olmasına imkan verəcək. Bu yatırımın 157 milyon dolları Rusiya ərazisində layihələrə sərf oluna bilər. Azərbaycana 1,7 milyard dolların yatırılması təklif olunur ki, burada ən kapital tutumlu hissə əlavə magistral dəmiryolunun çəkilməsi və 244 kilometrlik Ələt-Astara hissəsinin elektrikləşdirilməsi olacaq.

İran ərazisində həyata keçirilməli olan layihələrin maliyyə tutumunu ekspertlər 15,8 milyard dollar həcmində dəyərləndirirlər. Lakin bu yatırımların hansı ölkə tərəfindən reallaşdırılması ciddi müzakirə mövzusudur.

Asiyanın əsas nəhəngi olan Çindən Avropaya uzanan dəhliz isə Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutudur. Marşrut Çin, Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan, Gürcüstan ərazisindən keçərək Türkiyə və Avropa ölkələrinə qədər uzanır. 2023-cü ildə bu marşrutla 2,7 milyon tondan çox yük daşınıb ki, bu da 2022-ci illə müqayisədə 86 faiz çoxdur. 2024-cü il üçün perspektiv plan təxminən 4 milyon tondur.

Ötən payızdan - Qırmızı dənizdə yükdaşımalara ciddi problem yaranandan sonra Avropa İttifaqının bu dəhlizə marağı qat-qat artıb. Mart ayında rəsmi Brüssel marşrutun zəif həlqələri olan Qazaxıstan, Özbəkistan və Qırğızıstanda infrastrukturla bağlı layihələrə 4,7 milyard avro ayırıb. Aİ-nin dəhlizin inkişafına 10 milyard avro sərf edəcəyi açıqlanıb.

Lakin bu yatırımların dəhlizin gözlənilən inkişaf səviyyəsinə çatması üçün yetərli hesab olunmur. Layihənin icrasına vəsaitn ayıran Asiya İnkişaf Bankının Mərkəzi və Qərbi Asiya Regional Departamentinin Baş direktoru Yevgeni Jukov hesab edir ki, dəhlizin cəlbedici olması üçün bir sıra istiqamətlərdə ciddi işlər görülməlidir: “Bu dəhliz Çindən Qazaxıstan, Özbəkistan, Azərbaycan, Gürcüstana və ondan kənara uzanır. Biz bu istiqamətdə fəaliyyətimizi davam etdirəcəyik. Çünki bu dəhlizin iqtisadi cəhətdən səmərəli olması üçün infrastruktura əhəmiyyətli investisiyalar, həmçinin siyasətdə dəyişikliklər, islahatlar, tariflərin və sərhəd prosedurlarının uyğunlaşdırılması tələb olunur.

İndi özəl sektorla əlaqə qursanız onlar, Orta dəhlizin hazırda digər mövcud alternativlərdən 3-4 dəfə baha olduğunu deyəcəklər. Beləliklə, bu dəhlizin tam potensialını həyata keçirmək üçün burada biznesin aparılması xərcləri əhəmiyyətli dərəcədə azaldılmalıdır".

Azərbaycanda hesab edirlər ki, bu il Orta dəhliz (Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu) boyunca yükdaşımalarının həcminin artırılması üçün dar boğazların aradan qaldırılmasına nail olunacaq.

“Fitch Solutions” (FS) şirkətinin ekspertləri həm Şimal-Cənub, həmn də Orta dəhlizlə daşımaların sürətlə artacağını, Azərbaycanın bu daşımalardan gəlirinin artacağını gözləyirlər. Onların hazırladıqları hesabatda qeyd edilir ki, Rusiya-Ukrayna müharibəsi Orta dəhliz ticarət marşrutuna qlobal marağın yenidən artmasına səbəb olub: “Dünya Bankı hesab edir ki, Orta Dəhliz üzrə ticarət həcmi 2030-cu ilə qədər üç dəfə artacaq. Azərbaycan Xəzər dənizi sahili sayəsində Mərkəzi Asiyanı Qafqaza, oradan da Avropaya birləşdirən bu ticarət yolunun mühüm hissəsi olacaq”.

Azərbaycanın Şərqlə Qərb, Şimal və Cənub arasında strateji kəsişmə nöqtəsində yerləşən coğrafi mövqeyi onun Qoşulmama Hərəkatının sədri kimi geosiyasi mövqeyini təqdir edir. Məsələn, 2017-ci ildən tikintisi davam etdirilən Bakı-Quba-Rusiya ödənişli avtomobil yolunun 2023-cü ilin oktyabrında açılışı olub, eyni zamanda Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolunun təkmilləşdirilməsi işləri 2024-cü ildə başa çatdırılıb".

Ekspertlərə görə, dəyişikliklər, ticarət həcminin daha çox artacağı ilə bağlı gözləntilər Çin və Avropa İttifaqı arasında Orta dəhliz marşrutu ilə yükdaşıma qabiliyyətini beş dəfə artıracaq: “Biz bununla bağlı sabit sərmayənin əvvəlki onillikdəki 3 faiz azalmadan, növbəti beş ildə orta hesabla illik 6,3 faiz artacağını proqnozlaşdırırıq”.


Oxunub: 750
Xəbəri paylaş
  • Facebook
  • Twitter
  • Whatsapp
  • Telegram
Paylaş:

  • Reklam

  • Xəbər lenti

    Dünən, 21:51 | Vətəndaşlar istədiyi vaxtda pensiyaya çıxa biləcəklər?
    Dünən, 21:27 | Müharibədən sonra Rusiyanı gözləyən fəlakət – Minlərlə əli silahlı qatil geri qayıdacaq...
    Dünən, 20:19 | İstanbulda 70 kilo qızılla saxlanılan hərbi attaşenin keçmiş baş köməkçisi ilə bağlı YENİ XƏBƏR
    Dünən, 20:11 | Ordubad yolunda ağır qəza - FHN müdaxilə etdi
    Dünən, 20:04 | Hacı Muradın nəşi nə vaxt Azərbaycana gətiriləcək?
    Dünən, 20:01 | Azərbaycan millisinin baş məşqçi postuna şok namizəd
    Dünən, 18:21 | Qafqazda artıq sülh dövrü başlayıb - Prezident
    Dünən, 18:19 | Bakıda və rayonlarda leysan yağacaq - XƏBƏRDARLIQ
    Dünən, 17:07 | AƏSMA-da Bilik Günü ilə bağlı tədbir keçirildi - FOTOLAR
    Dünən, 17:05 | Maşın mağazaya çırpıldı: xəsarət alanlar var
    Dünən, 16:36 | Millinin baş məşqçi postuna ŞOK NAMİZƏD
    Dünən, 16:34 | İcra başçısının sabiq müavini dələduzluqda ittiham olunur
    Dünən, 16:31 | Tanınmış iş adamı həbs edildi
    Dünən, 14:49 | Ukrayna Silahlı Qüvvələri Donetsk vilayətində yaşayış məntəqəsini və ətraf əraziləri azad ediblər
    Dünən, 14:43 | Məleykə Əsədovanın efirdə göz yaşları "sel" oldu
    Dünən, 14:33 | Sarayda keçilməz məktəb yolu: "Hərəkət mümkün deyil"
    Dünən, 14:27 | Ümumtəhsil müəssisələrində "Bilik Günü" tədbirləri keçirilib - FOTOLAR
    Dünən, 14:18 | Paşinyan hər şeyi etiraf etdi: Azərbaycanın ərazi bütövlüyünü ona görə tanıdım ki...
    Dünən, 13:58 | Maaşlarla bağlı mühüm xəbər
    Dünən, 11:50 | Ağstafada Bilik Günü qeyd olunub
    Dünən, 08:33 | Masallıda mayası haramla yoğrulan TİKİNTİ PLANI - ARAŞDIRMA
    Dünən, 08:28 | Milli Teatr yeni mövsümü açıq elan edib
    Dünən, 08:24 | Anadan ayrılmaq çətinliyi: uşaqlarda məktəb həyəcanı narahatlığa çevrilə bilər
    Dünən, 08:14 | Ağstafada kəndləri rayon mərkəzi ilə əlaqələndirən körpü bağlandı - AÇIQLAMA (VİDEO)
    Dünən, 08:08 | Bakının erməni-bolşevik işğalından azad olunmasından 107 il ötür
    Dünən, 07:59 | Qarabağ müharibəsi veteranı vəfat etdi
    Dünən, 07:54 | Bu gündən Azərbaycanda yeni dərs ili başlayır
    Dünən, 07:10 | ETİHİ Ağstafa Rayon Komitəsi tərəfindən şəhid övladlarına hədiyyələr təqdim olunub
    14-09-2025, 22:22 | Xankəndidə yaralanan polis Bakıya gətirildi
    14-09-2025, 22:16 | Qohum evliliyi qadağasından sonra nikahların sayı AZALDI - STATİSTİKA
    14-09-2025, 22:12 | Qəzzanı tərk edən fələstinlilərin sayı 300 minə çatdı
    14-09-2025, 22:01 | Azərbaycan Prezidenti: "Qarabağda və Zəngəzurda gedən quruculuq dünyanın heç bir yerində yoxdur"
    14-09-2025, 21:55 | Rusiya ilə müharibənin bir günü Ukraynaya neçəyə başa gəlir?
    14-09-2025, 21:51 | Misli Premyer Liqası: “Neftçi” yenə xal itirdi, “Şamaxı”dan qələbə
    14-09-2025, 21:42 | Bu ərazilərdə 4 gün işıq olmayacaq - DİQQƏT
    14-09-2025, 21:39 | Şəmkirdə ağır avtomobil qəzasında ölən həkimin GÖRÜNTÜLƏRİ
    14-09-2025, 21:37 | Mobil telefon işlədənlərə PİS XƏBƏR - Bu sözlər avtomatik dinləməni işə salır
    14-09-2025, 21:35 | Prezident Qarabağ danışıqları ilə bağlı bu faktı açdı
    14-09-2025, 17:02 | Xankəndidə erməniəsilli şəxs avtomatdan Azərbaycan polisinə atəş açdı: Yaralı var
    14-09-2025, 14:13 | Qazaxda şəhərin Əliağa Şıxlinski küçəsinə yeni asfalt örtüyü vurulur
    14-09-2025, 14:05 | Hadrutda inşa edilmiş məscidin açılışı olub
    14-09-2025, 13:44 | İlk dərs günü hava necə olacaq?
    14-09-2025, 13:35 | İlham Əliyev Xocavənd rayonunun Hadrut qəsəbəsində olub
    14-09-2025, 13:20 | Türk dövlətlərinin sığortaçıları Şuşada birgə sənəd imzaladı
    14-09-2025, 13:18 | Ermənistan viza möhürlərindən Ağrı dağının təsvirini çıxaracaq
    14-09-2025, 12:42 | Güləş üzrə 2026-cı il dünya çempionatı Bakıda keçiriləcək
    14-09-2025, 12:40 | Baş leytenant ehtiyatsızlıqdan açılan atəşlə dünyasını dəyişdi
    14-09-2025, 12:38 | Rasim Məmmədov azadlığa çıxdı
    14-09-2025, 12:35 | Faktiki hava: Bu ərazilərə yağış yağır
    14-09-2025, 11:28 | Qaziantep Bakı ilə qardaşlaşacaq
    Davamı
Ana səhifə Haqqımızda Bizimlə əlaqə
  • Copyright © 2014 Mediaxeberleri.az
    Təsisçi və baş redaktor: Ələddin Kəsəmənli
    Ünvan: Ağstafa rayonu, Qıraq Kəsəmən kəndi
    Bizimlə Əlaqə: +994 55 629 38 32, +994 50 247 08 99
    E-mail: mediaxeberleri.az@gmail.com
  • Created Web Media
    Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq
    keçidin qoyulması, saytımıza istinad mütləqdir.